onsdag 6. januar 2010

Tidlig morgen

I dag startet dagen tidlig. 04.30 var snuppa mi våken og ville ikke sove mer. Jeg nektet å stå opp med henne midt på natta så prøvde febrilsk å få henne til å sove igjen. kl 06.00 ga jeg opp og sendte mannen opp med henne. Han reiser på jobb kl 07.00 så da kunne jeg sove en time før jeg måtte stå opp. Trøtt i dag ja..
I dag får jeg besøk av min kusine og hennes sønn til lunsj. kjempe koselig. Og i kveld skal jeg begynne å trene Innebandy. Blir spennede. Innimellom besøk og trening håper jeg på å få gjort ferdig et bilde/skilt jeg holder på med til Trine, men vi får se om jeg får tid.
Ha en fin dag dere!

2 kommentarer:

  1. Oi, det var tidlig. Håper for din skyld at det ikke er en vane. Godt pappaen kan ta ho litt før jobb:)

    SvarSlett
  2. Ja deilig å kunne sove litt på morgenen ihvertfall. Vi pleier vanligvis å stå opp syv så det er heldigvis ikke hverdagskost å stå opp i 5 tida.. :)

    SvarSlett