søndag 3. januar 2010

ny tapet...?

Hei dere,
Nå sitter jeg her å tenker kun på tapet.. Den ene veggen i stua trenger en sjainings. Har liksom aldri vært helt fornøyd med tapetvalget i stua. Men vil ikke gjøre hele stua om.. er jo bare 2,5-3 år siden alt var nytt. men en ny kontrastvegg kan jo ikke skade :) Har faktisk sagt det til Sondre (min mann) at jeg vil tapetsere den veggen og det var visst helt i orden det :) Var litt redd for at han ville reagere litt siden vi fremdeles ikke er ferdig med hele huset..badet i 2 etg mangler f.eks... men men... får se en dag til uka eller uka etter om jeg tar en tur på fargerike og finner en ny tapet. Må bli noe med farger. Lyseblått,rødt,rosa eller noe i den duren er det jeg tenker litt på... men er jammen ikke sikker, så får bla litt i tapetbøker. Så en blå med magnoliakvister på colin og jstin pusser opp tvn FEM for noen uker siden og den har liksom festa seg hos meg... men vi får se hva jeg finner. Kommer til å poste før og etter bilder når jeg er i gang med det :)
Ønsker dere alle alt godt i det nye året!!

1 kommentar: