mandag 2. august 2010

Nå er det jammen meg august...

Ja nå er det jamen meg august allerede og ferien er over..
Da var det tilbake til hverdagen. Men faktisk så er det veldig deilig.
Mannen er tilbake på jobben og jeg begynner å få litt planer igjen :)
Det har blitt lite kortlaging i ferien, men er snart ferdig med et bursdagskort og et babykort så bilder kommer etterhvert :) Var på kort-treff hos Kristin på lørdag og det var der jeg fikk laga disse to kortene :) Godt å være litt på forskudd for en gangs skyld :)

Ellers har rivinga stoppet opp.. Agder Energi må komme å koble av strømmen fra huset før vi kan komme videre så lite nytt fra den kanten.

Det nærmer seg Trines 2 årsdag og jeg har begynt å tenke litt på invitasjoner..
Hmm... hvordan skal de se ut tro.. For øyeblikket har jeg ingen ideer så jeg får surfe litt på nettet og se om jeg kan snappe opp noen tips :)

Ha en fin uke dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar