mandag 28. desember 2009

Stolteppe


God formiddag kan jeg vel si nå egentlig. :)
Sitter på dataen å trykker og leker meg mens Trine (dattera mi) spiser mariekjeks.
Hun er dårlig til å spise for tiden. Det er nok noen tenner tenker jeg..
I dag er den store byttedagen. Har et par gaver jeg skulle fått bytta så det blir nok en tur ut på senteret etterhvert. men sørst må jeg prøve å få den lille snuppa til å sove litt.
Ovenfor ser dere en stolteppe jeg har heklet i bestemorruter tror jeg det heter. Stolen var så kjedelig uten noen farger så det ble et lilla teppe. Stolen skal forøvrig males hvit etterhvert :)

2 kommentarer:

  1. Åmenhimmel!!! Skal si du kan hekle!!! Jeg dauer..

    h

    SvarSlett
  2. Det er ganske lett når man først kommer inn i det :) Men takk skal du ha ;)

    SvarSlett